Analytiikan koulutukset
Kokeneet kouluttajamme ohjaavat web-analytiikan pariin niin teoriassa kuin käytännössä. Räätälöimme käytännönläheiset koulutuksemme aina asiakkaan tarpeisiin ja osaamistasolle sopivaksi. Harjoitustehtävissä hyödynnämme pääsääntöisesti osallistujien omia työkaluja ja datalähteitä.

Kasvata analytiikkaosaamistasi
Digitaalisten kanavien noustessa liiketoiminnan keskiöön, verkkokaupan tai -sivuston jatkuvasta seurannasta, markkinoinnin tehokkuuden kehittämisestä sekä potentiaalisten asiakkaiden tunnistamisesta digikanavissa tulee osa tiimien päivittäistä arkea. Näin myös yrityksen sisäisen digiosaamisen kehittäminen nousee entistä tärkeämpään rooliin.
Koulutuksissamme opit miten dataa hyödennetään markkinoinnissa, miten voit seurata analytiikkatyökalujen avulla markkinoinnin toimenpiteiden tuloksia sekä hyödyntää saatuja tuloksia markkinoinnin suunnittelussa.
Google Analytics- ja Adobe Analytics -koulutukset
Saadaksesi kaiken mahdollisen liiketoimintahyödyn irti datasta ja web-analytiikasta, tärkeintä on ymmärtää miten web-analytiikan tärkeimmät työkalut toimivat ja kuinka hyödynnät niitä parhaiten.
Peruskoulutuksemme alkavat web-analytiikan perusteista - siitä kuinka eri työkalut toimivat ja kuinka ne keräävät dataa.
Jatko- ja teemakoulutuksissa käymme laaja-alaisesti läpi markkinoinnin ja kampanjoiden, verkkokaupan ja sisällöntuottajien analytiikkaa. Opit myös visualisoimaan dataa ja rakentamaan dashboardeja Google Data Studiossa tai Power BI:ssä sekä hallitsemaan tageja tehokkaasti tagienhallintatyökaluissa.
Tarvittaessa perehdymme myös server-side-mittaukseen ja sen hyötyihin tarkemman ja tietosuojaystävällisemmän analytiikan näkökulmasta.